Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

windturbine 230 V 50Hz

  • Mart

    Als absolute beginner vraag ik mij af of het mogelijk is een molen aan te schaffen met toebehoren (inverter?) waarmee ik 230V 50 Hz op kan wekken zodat ik dat thuis kan gebruiken en eventueel het overschot aan het net kan leveren (terugdraaiende meter). Wie helpt? moet je het maken -hoe?- of is t te koop?

  • Pieter

    ik weet nog wel een intersante web pagina en die kunnen je wel verder helpen

    denk ik

    ik ben zelf ook bezig om een kleine windmolen te bouwen rotor 2 meter en via 12 volt terug koppelen naar een inverter die er 230 volt van maakt en het dan terug geeft naar het net

    de molen is bijna af alleen nog testen de hoek van de bladen wat de goede stand is en de overbrenging of die ook juist is en dan wordt de volgende stap het aanpassen en ombouwen van een bestaande inverter want eentje kopen is mijn te duur circa 800 euro (duitsland)

    afijn of het allemaal lukt is nog maar de vraag??? deze hebben wel veel informatie

    www.degewiekste.nl

    groetjes en suc6 Pieter Broos

  • Pieter

    sorry het is www.gewiekste.nl

  • n. calisir

    wilt u meer informatie geven foto of brochure over windmolen het is mijn hoby en het prijs hoe duur ben je uitgekomen ?Pieter schreef:

    >

    > ik weet nog wel een intersante web pagina en die kunnen je

    > wel verder helpen

    > denk ik

    > ik ben zelf ook bezig om een kleine windmolen te bouwen rotor

    > 2 meter en via 12 volt terug koppelen naar een inverter die

    > er 230 volt van maakt en het dan terug geeft naar het net

    > de molen is bijna af alleen nog testen de hoek van de bladen

    > wat de goede stand is en de overbrenging of die ook juist is

    > en dan wordt de volgende stap het aanpassen en ombouwen van

    > een bestaande inverter want eentje kopen is mijn te duur

    > circa 800 euro (duitsland)

    > afijn of het allemaal lukt is nog maar de vraag??? deze

    > hebben wel veel informatie

    >

    > www.degewiekste.nl

    >

    > groetjes en suc6 Pieter Broos

  • Nelis

    die zijn mij finacieel te gewiekst

  • Helene

    Great post with lots of impoanrtt stuff.