Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tweedehands Windturbines

  • Martin

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een bedrijf / site dat tweedehands windturbines verkoopt, heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Ik heb tot nu toe nog weinig succes

    Alvast bedankt

  • arie

    www.e-connection.nl

  • Lowie

    Kijk op http://www.windbrokers.com/

  • arie

    Kijk uit!

    Windbrokers werkt als makelaar. Deze geeft zelf geen garantie op de turbine. Als je bij windbrokers gekochte turbine schade krijgt moet je je garantie halen bij de vorige turbine-eigenaar, die moet dus opdraaien voor de schade die onstaat als de turbine al aan een ander verkocht is. En de lachende derde: Windbrokers!

  • meneer olsthoorn

    die wil ik heel graaaag

  • Bart Thiele

    Kijk eens bij www. windbrokers.com

    Succes,Martin schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > ik ben op zoek naar een bedrijf / site dat tweedehands

    > windturbines verkoopt, heeft iemand enig idee waar ik deze

    > kan vinden? Ik heb tot nu toe nog weinig succes

    >

    > Alvast bedankt

  • Wim

    Heeft u ervaring met deze garantie?

  • Henk

    Beste Arie,

    Windbrokers is geen makelaar maar leverancier. Gebruikte windturbines worden zonder garantie van de eigenaar gekocht en met 1 jaar volledige garantie doorverkocht. Deze garantie wordt zelfs door een verzekeraar afgedekt zodat de koper er altijd zeker van kan zijn dat de garantie ‘hard’ is. Voortaan graag eerst onderzoeken hoe het in werkelijkheid zit voordat je onjuistheden de wereld inbrengt.

  • humphrey de la cruz

    ik hebt een site in miami waar u een windturdines kan kopen voor een heel goeie prijzen. kijk op: http://www.sunelec.com/

    Martin schreef:

  • J.P. Bierema

    Heb een gebruikte bouma-molen gekocht(15kW). Wie weet een bedrijf die dit in bedrijf kan stellen.