Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

windmolen

  • mgulickx

    Hallo,wij hebben een hoog energieverbruik ( +/- 30 KwH per dag) en er vanuitgaande dat mijn meter in orde is,willen wij dus hoognodig zelf zoveel mogelijk in onze energielevering voorzien.Wonend in het buitengebied,overwegen wij de aanschaf van een windmolen om de kosten van de energiemaatschappij te drukken.Is dit een oplossing en waar krijgen wij de juiste info.Iemand een idee van de kosten?Alle info en/of ervaringen welkom.

  • danny

    Gemiddeld is het verbruik per huishouden nog geen 10 KwH per dag! Ik zou eerst bezuinigen en dan zelf gaan opwekken. Bij fortis verkopen ze nederlandse molens die voor u misschien bruikbaar zijn. http://www.fortiswindenergy.com/

  • danny

    http://www.olino.org/articles/2006/06/25/energie-besparing-levert-geld-op kijk op deze pagina voor verbruik ect en nog veel meer.

  • Ruud

    Wil je zelf een windmolen bouwen dan heb ik 3 wieken voor je. Het zijn wieken met een lengte van 90 cm. Ze zijn gemaakt van glasvezel en wegen ongeveer 350 gram per stuk. Het model is exact gelijk aan het type GE37c. Deze wieken worden vooral bij de offshore windmolens gebruikt bij Denemarken en zijn in werkelijkheid 37 meter lang.

    Drie wieken kosten samen 75 euro. De wieken zijn voorzien van een bevestigingsbout maar zijn niet afgewerkt en ook niet gebalanceerd. Deze prijs is exclusief verzendkosten. Foto’s kan ik je sturen.

    Graag mailen naar ruud96548@hotmail.com

  • vanstraelen pierre

    Ruud Schreef:

    ——————————————————-

    > Wil je zelf een windmolen bouwen dan heb ik 3

    > wieken voor je. Het zijn wieken met een lengte van

    > 90 cm. Ze zijn gemaakt van glasvezel en wegen

    > ongeveer 350 gram per stuk. Het model is exact

    > gelijk aan het type GE37c. Deze wieken worden

    > vooral bij de offshore windmolens gebruikt bij

    > Denemarken en zijn in werkelijkheid 37 meter lang.

    > Drie wieken kosten samen 75 euro. De wieken zijn

    > voorzien van een bevestigingsbout maar zijn niet

    > afgewerkt en ook niet gebalanceerd. Deze prijs is

    > exclusief verzendkosten. Foto’s kan ik je

    > sturen.

    > Graag mailen naar ruud96548@hotmail.com