Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

380 volt generator en Enexis

  • jan

    de situatie waar ik nu in zit is de volgende:

    het plan ligt al sinds begin vorig jaar stil. nadat ik 12 jaar bezig ben geweest om de vergunning te krijgen hoorde ik in het roddelcircuit dat de gemeente aan het onderhandelen is met een bedrijf om pal voor mijn windmolen een hoog gebouw te zetten. de burgemeester heeft dit in een gesprek bevestigd en zei op korte termijn te reageren. ik ben nu 16 maanden verder en heb niets meer gehoord.

    ik ben er van overtuigd dat er een actieve lobby bestaat om middelgrote en grote molens te weren. als windmolenaar heb je kennelijk geen enkel recht en als er na veel moeite afspraken worden gemaakt worden die met voeten getreden.

    planschade claimen kan ik niet want er is nog geen gebouw gezet. verder gaan met de realisatie van mijn windmolen kan ook niet want alles wat ik er nu in investeer kan ik binnen 1 jaar weer kwijt zijn. procederen kan ook niet want elke advocaat die ik dit voorgelegd heb ziet geen gat in deze slangenkuil. de overheid - lees shell - heeft zijn zin weer gekregen.

  • Janeece

    Was totally stuck until I read this, now back up and ruinnng.

  • Jalia

    I might be beaitng a dead horse, but thank you for posting this!

  • Lyndee

    Thanks for writing such an easy-to-understand artclie on this topic.