Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DIY PMG Generator goedkoop en gemakkelijk te maken!

  • Brian

    Hallo Adriaan

    Bedankt voor de recensie van mijn DVD, ik ben er blij mee. (tu):)

    En inderdaad ieder zo zijn eigen manier van bouwen, er lopen immers meerdere wegen naar Rome! :)-D

    Ook heb ik met veel interesse uw rapport KD 480 gelezen.

    Ik vind uw bevindingen heel interessant maar blijf toch bij mijn eigen generatoren.

    Inmiddels hebben de eerste mensen de generatoren van mijn DVD gemaakt en zijn zeer tevreden over het resultaat. B)

    Inmiddels heb ik een nieuwe site met veel meer informatie en uitleg over de generatoren.

    De site is nog niet geheel af maar nu al zeker het bezoeken waard.:D

    (:Dwww.energy-creator.com

    Groet

    Brian

    Energy-Creator.com

  • Bart

    Beste Brian,

    Ziet er netjes uit, maar de site blijft een beetje vaag. Kun je vertellen wat het ongeveer kost

    om een generator volgens jou plannen te bouwen?

    Groeten, Bart

  • Brian

    Hallo Bart

    Bedankt voor je interesse. (tu)

    Ik heb op mijn site bij de generatoren die we maken in de film de belangrijkste ingrediënten er bij gezet.

    Hoeveel magneten en welke je nodig hebt en ook hoeveel en wat voor soort koperdraad je nodig hebt. ;)

    De kosten van deze ingrediënten zijn ongeveer 2/3 van de kosten van de generator.

    Er staat ook een word.doc (materiaal lijst) voor wat je verder nodig hebt op mijn site.

    Behalve de magneten en koperdraad kost de microgenerator ongeveer 20 euro aan overige materialen en Generator-3 ongeveer 50,- euro aan overige materialen. :D

    Maar je hoeft natuurlijk niet deze generatoren uit de film te maken, met de DVD krijg je alle informatie die nodig is om zelf je generatoren te ontwerpen in elke grote die jij wenst. B)

    hier de link naar mijn site energy-creator.com

    hier een link naar de DVD De DVD

    :)-D

    Groeten

    Brian

  • ton v winden

    ik zoek een generator voor in een windmolen model

  • harry

    Hallo brain

    voor welk toerental zijn jou generatoren in zag dat in de dvd niet terug( Boormachine 3000 omw/min?)

    als je voor lage toerentallen gaat heb je dan meer spoelen nodig?

    Is er een vuistregel voor het aantal volts per wikkeling?

    Groeten

    Harry

  • Tom Buitelaar

    Beste Adriaan.

    ik ben op zoek naar een laagtoerental generator van @ KWh

    weet jij een adresje waar ik deze kan kopen, de chinezen is niet veel heb ik gehoord.

    ik gebruik 13.000 KwH per jaar dit is dan ca. 1m5 Kwh per uur draait deze 24 uur per dag moet deze groot genoeg zijn.

    in afwachting van je reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet.

    Tom Buitelaar