Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

project over windenergie

  • Bob

    Wij zijn een groep van 5 studenten die energietechniek studeren aan de hogeschool van Amsterdam. Wij moeten verschillende projecten doen. Ons lijkt het leuk om een project te doen in het kader van windenergie. Weet imand een technisch probleem die wij als project kunnen uitvoeren?

  • Herman

    Ja ik weet een technisch probleem over windenergie.

    Als je nou met vijf studenten op een rijtje gaat staan winden. Kun je daar dan energie van maken? Technisch gesproken dan. En als je nu in de vorm van een pentagram gaat staan, met de studentenreetjes naar elkaar toe. Dan moeten de uitlaatgassen toch een uitweg vinden. Dus gaan ze de lucht in. Kun je technisch gesproken een zweefvliegtuigje op laten vliegen.

    En die zegt dan Bob-Bob-Bob-Bob-Bob

  • peter

    he drop @!#$ @!#$ een eind op met je humor

    EikelHerman schreef:

    >

    > Ja ik weet een technisch probleem over windenergie.

    >

    > Als je nou met vijf studenten op een rijtje gaat staan

    > winden. Kun je daar dan energie van maken? Technisch

    > gesproken dan. En als je nu in de vorm van een pentagram gaat

    > staan, met de studentenreetjes naar elkaar toe. Dan moeten de

    > uitlaatgassen toch een uitweg vinden. Dus gaan ze de lucht

    > in. Kun je technisch gesproken een zweefvliegtuigje op laten

    > vliegen.

    >

    > En die zegt dan Bob-Bob-Bob-Bob-Bob

  • jenno

    dit is wel een seriueze reactie, je kunt het rendement berekenen van een eigen gebouwde windmolen

  • Gerrit

    Zie mijn vraag naar een (zeer) kleine netgekopplede molen.

    Die is nog steeds niet ontwikkeld. Je zou best naam kunnen maken met een handzame ‘urban’ molen die een hoop energie kan besparen doordat die lokaal makkelijk toepasbaar is! Veel succes.

  • hans

    ik zou kontakt opnemen met de windenergiegroep van de TU-delft