Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaatsing van windmolens

  • Marleen

    Geachte meneer/mevrouw,

    Op school ben ik met 3 klasgenoten bezig met een werktstuk over windmolens. Wij hebben als onderwerp de plaatsing. Aangezien er op internet niet veel informatie over te vinden is, vraag ik u daarom of u antwoord weet op de volgende vragen:

    1. Waar worden windmolens tegenwoordig geplaatst?

    2. Waar wil men windmolens in de toekomst plaatsen en wat zijn hier de mogelijkheden voor?

    3. Welke problemen en bezwaren levert de plaatsing van windmolens op?

    4. Waar kunnen windmolens het beste geplaatst worden, in de zee of op het land?

    B.v.d

    Hartelijke groetenMarleen, Martine, Thije en Gerrie

  • Richard Hoekstra

    Hallo.

    Ik zag jullie verhaaltje over wind energie staan, en ik moest toch nog even reageren. Veel te laat natuurlijk, maar beter laat dan nooit heb ik geleerd op school. vandaar.

    Ik ben dus een 22 jarige wind energie-prutser. loop al een tijdje te klooien met die handel, en ik ben er dus ook wat wijzer van geworden.

    Maar om jullie vragen te beantwoorden, raad ik jullie aan om het blad Natuur en Techniek te kopen van de maand mei. Daar staat dus een heel aardig verhaal over wind energie in. Over de plaatsing, toekomst, nadelen, enz.

    Vragen mag je ook mailen hoor. ik ben de slechtste niet. adres is dus richardblabla@zonnet.nl

    Groeten.