Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kleine windmolens

• Michel van den Heuvel

Hallo, ik ben op zoek naar leveranciers van kleine windmolens met een doorsnede van ongeveer een meter. En ik heb een vraag over hoe ik de opgewekte energie weer kan opslaan. met de hartelijke groeten van Michel

• Marco Tieleman

Kijk eens op www.set.nl of op www.deltawind.nl (onder links).

Verwacht niet te veel van economische opbrengsten. Het zijn vooral leuke speeltjes met een duurzaam imago.

Groet,

Marco

• Lowie

Voor fabrikanten kijk eens op: http://home.wxs.nl/~windsh/produkt.html

Opslaan doe je in een accu. Combineer dit met zonnecellen en de accu komt iederedag vol.

• Berry Vermunt

Kijk eens op www.flexmill.nl

Hoe groot deze windmolen is weet ik niet maar het lijkt me redelijk klein

• Rien Meijer

In Duitsland is de Windwandler ontwikkeld, deze kost daar circa € 6000,00 en is geschikt voor boven een eengezinswoning of flatgebouw. in Nederlamd wordt deze momenteel getest, kijk op www.solarnrg.nl. Testresultaten worden binnen 6 maanden verwacht en dan zal ook de Nederlandse prijs bekend zijn. De verwachtingen van deze molen zijn hoog.

groetjes Rien

• Hans

Ik heb zojuist op SOLAR gelezen, dat ze stoppen met de WINDWANDLER. Het produkt schijnt niet te voldoen en de onderhandelingen met Duitsland verlopen ook niet soepel.

met vriendelijke groet

Hans