Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bouw schema windmolen

• andre

eindelijk een pagina gevonden waar ik mijn vraag kwijt kan.

ik ben namelijk op zoek naar een bouwtekening voor een klein windmolen om een 12v accu te kunnen laden.

wie kan mij er meer over vertellen ik ben een totale leek op dit gebied.

graag uw tekeningen naar j.sytsema@chello.nl..

bijvoorbaat dank voor al uw medewerking en natuurlijk nog de beste wensen voor 2006

• Money

Andre dat is niet makkelijk. Wel je kan wel iets maken wat een beetje draait, maar om dat geruisloos te doen en ook nog wat power , valt niet mee

Kijk eens naar:

http://www.prevent-germany.com

• bokke

he hallo ik ben ook met een windmolen aan de gang maar kom er ook niet echt uit heb je al wat binnen daar van .zo ja zou jij mij daar dan wat meer over kunnen vertellen of toe stuuren…………

vriendelijke groeten bokke

• jeroen

ik ben ook bezig met een molen (graanmaalmolen)in het klein

kben in een vervallen molen geweest en heb ik enorm veel foto's gemaakt

de bedoeling is om de molen na te maken met alle detailles

ik ken een men die miniatuurmolentjes maakt hij zegd dat de wieken het moeilijkste zijn en dat je alles met licht hout of metaal moet maken

de hoogte is 1m80 en de breedte onderaan is 60cm en bovenaan 40

de wieken worden + - 2m doormeter

laat je eens informeren door een molenaar of door iemand die er in je dorp/stad ide er iets van kent

of ga eens stiekem in een molen kijken

ik weet niet wat voor een molen jij maakt maar dit is meer voor maalmolens watermolens…………

gr jeroen en nog veel bouwplezier

• Adriaan Kragten