Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Adressen van Windmolens

• Yana

llow (k)

Ik ben Yana & Ik en mijn vriendin moeten een proefwerk doen over energie. Wij kozen voor wind-energie.. En we vroegen ons af waar we een paar windmolens kunnen vinden? In de omstreken van Aalst? Wij zouden het énorm apprecieren mochten wij een paar adressen kunnen ontvangen..:-)

Dus als je een paar adressen weet, aarzel niet & email me.

Vriendelijke groeten & alvast bedankt..

Yana

• Teuntje

kinderdijk , daar staan er een heel stel

• Lowie

Op mijn encarta zijn wel 6 plaatsen die Aalst heten. Welke is hier bedoeld???

• Camiel Damen

Ik zie dat jullie vanuit België reageren, dus ik ga er even vanuit dat jullie Aalst ten westen van Brussel bedoelen. In Nederland heb je nl ook 2 dorpen die Aalst heten vandaar. Je kunt eens kijken op http://www.molenterrijst.be/ . Dan zie je een oude klassieke windmolen, die van Herzele.

• Damien

Hallo,

Als webmaster en leerling molenaar van de Molen Ter Rijst uit Herzele kan ik jullie vertellen dat onze molen een prachtig voorbeeld is van windenergie (wind naar mechanische energie).

De molen is open volgende zondag 29 april 2007 van 10u tot 18u (Vlaamse Molendag)

Groeten,

Damien

www.molenterrijst.be

www.molenforum.be