Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijvers gezocht

• Jerry

Voor een nieuw project, dat conventionele websites combineert met online virtuele events, zoals lezingen en klassen, zijn we op zoek naar schrijvers die kwalitatief goede artikelen (in het Engels) kunnen schrijven over schone energiebronnen, de voor- en nadelen van elk alternatief, alsmede over de noodzaak voor een energietransitie.

• Adriaan Kragten

Beste Jerry

Ik heb meer dan 30 jaar ervaring als ontwerper van kleine windmolens. Van 1975 tot 1990 heb ik gewerkt als constructeur van waterpompende windmolens op de TU-Eindhoven. Vanaf 1989 run ik het éénmans ontwerp- en adviesbureau Kragten Design uit Sint-Oedenrode. In de TU-Eindhoven-tijd heb ik ongeveer 40 rapporten geschreven maar voor Kragten Design heb ik meer dan 300 technische rapporten geschreven over windenergie waarvan veel in het Engels. Een aantal rapporten zijn openbaar en enkele zijn zelfs gratis via E-mail aan te vragen. Ik heb geen website maar sta sinds enige weken vermeld op de website www.bidnetwork.org. Als je daar mijn naam Adriaan Kragten intypt vind je mijn profile en onder de korte beschrijving van mijn activiteiten vind je 6 folders die je kunt downloaden. Eén van die folders beschrijft de public reports die ik lever met de bijbehorende prijzen. Misschien zijn er gratis rapporten bij die geschikt zijn om op jullie nieuwe website op te nemen. Neem in dat geval contact met me op via E-mail.

Adriaan Kragten

• Jerry

mijnheer Kragten:

bedankt

mail verstuurd

• Jerry

Mijnheer Krachten,

ik heb uw reply ontvangen en gepoogd uw vragen te beantwoorden, maar ik krijg de mails geretourneerd omdat “user unknown” zou zijn…

• Sern-sak

Adriaan het algemeen nut, waarom wil je daaraan verdienen? Een Bill G in de wording?