Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wieken

• Gijs

Hallo,

Wilde vragen of er iemand is die ervaring heeft met het bestellen, kwaliteit en verschepen van de produkten die op de site van magnet4less.com worden aangeboden.

Wil voor m'n zelfbouw molen andere wieken gaan aanschaffen en de windblades 16,4 FT (5 meter) die er worden aangeboden leken mij wel wat.

Weet echter niets van de kwaliteit van deze wieken dus vandaar…

Gijs

• henk berends

Hallo

Ik heb geen ervaring met de door u gevraagde bladen, MAAR

ik heb nog wel 3 bladen liggen die oorspronkelijk van een Paques windmolen zijn gekomen. Deze bladen zijn van massief gelijmde houten delen en voorzien van een witte epoxy laag.

De bladen zien er heel goed uit. Je kunt ze voor een prikje overnemen.

We wonen in de buurt van Groningen.

gr. henk

• peter

Hallo Gijs,

Ik vermoed dat het redelijk goede wieken zijn, het adres van deze windMax wieken wordt ook op de site van hugh piggott genoemd. Ik zelf heb ook overwogen om ze aan te schaffen echter de transportkosten hebben mij tegen gehouden als ik me niet vergis vragen ze 95 dollar voor de verzending. Als het je de moeite waard lijkt dan zouden we ze samen kunnen bestellen zodat we deze kosten kunnen delen.

Ik hoor graag van je.

peter

• Richard

Ik hoop niet dat het te laat is ,maar hou je ver weg van dit soort praktijken:

"Consumer Beware: We found that some of our competitors have tried to copy our blade design ! these poorly made blade copies from our competitors have lower quality, more defects, lower performance and shorter service life. These defective blade copies are made of poor quality fiber glass material that last much less time than our blades.

Some competitors have also made false claims about the performance and quality of their blades.

Buyers beware of these FRAUDULENT, UNETHICAL Competitor Scams !"

Deze aggresieve soort van zaken doen is vandaag de dag zelfs in de VS vreemd.

Een ander frauduleus noemen zonder een patent op zak te hebben is kort gezegd een beetje vreemd zoniet schofterig.

Ik zou er niets kopen,puur vanwege de amateuritische manier van presenteren

• Gijs

Hallo,

Heb er tot nu toe nog niets besteld of gekocht, maar het leek er allemaal wel goed uit te zien, mede door de lage stand van de dollar.

Maar goed, dit klinkt niet echt goed.

• peter

Hallo Richard,

Volgens mij heb ik dit bericht ook ergens geleden en is het juist windmax die klaagt over het feit dat hun wieken nagebouwd worden. Misschien is het handig als je de bron van je bericht vermeld. Het is zonde als de leverancier door dit bericht getroffen wordt.

• peter

Ik heb het voor de zekerheid nog even nagekeken maar richard slaat de plank mis. Het is nml een waarschuwing van windmax (magnets4less) dat haar wieken ook door andere aangeboden worden in een slechte kwaliteit.

Jammer zo komen onwaarheden in de wereld.

zie http://cgi.ebay.ca/3-Wind-Turbine-Generator-Propeller-Rotor-Blades-9-2_W0QQitemZ120321034134QQcmdZViewItem?hash=item120321034134

Daar staat de waarschuwing