Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Free Energy Company

  • peter

    zijn er mensen die iets weten over de aanbiedingen die jacob huisman op dit moment doet via een mailing. Ik vertrouw het niet in eerste instantie omdat hij spreekt over een elektriciteit prijs van 25 cent terwijl als ik mijn rekening nakijk ik niet verder kom dan 15 cent inclusief de netkosten. Ten tweede wordt er in de mails over een geweldig revolutionaire windmolen gesproken:

    “”

    Zoals een zeer Innovatieve Windmolen, waar een beperkt aantal van

    beschikbaar komt, of een geheel nieuw type Zonneboiler. Stuk voor

    stuk Innovaties, waarvan u versteld zal staan hoeveel rendement ze

    opleveren en hoe goedkoop zoiets kan zijn! Dit onder andere in het

    eerstvolgende nummer van de Free Energy Newsletter, die volgende

    week uit zal komen!

    “”

    waarbij het als een uniek aanbod voorgeschotelt wordt en de molen zou een revolutie zijn zoals ik er al veel meer heb langs zien komen. Naar mijn idee ruikt het naar oplichterij.

    Hopelijk is er iemand die hier iets meer over weet volgens mij is het belangrijk dat we de duurzame energie sector vrij houden van oplichters.

  • Jashan

    Hoi Peter.

    Je hebt het zelfde gevoel over Jacob Huisman als ik.

    Hij vraagt om een bedrag over te maken op zijn rekening om vervolgens als eerste te kunnen profiteren van zijn revolutionaire zonnecel-windmolen en zonnecolector.

    Volgens mij gaat het hem hoofdzakelijk om je geld.

    Een ware alternatieve energie bobo deelt zijn bevindingen gratis, om zodoende veel mensen te laten delen in datgene wat er op de markt komt.

    Al zijn revolutionaire producten kun je op het net vinden en enkele zijn nog niet verder dan de eindontwikkelfase.

    Ik heb Huisman een keer gevraagd of er naast het tromgeroffel nog iets structureels zou komen, maar daar heb ik geen reactie op gehad.

    Wat in mijn ogen op dit moment de beste manier is om met duurzame energie iets te doen: zoek een aantal gelijkgestemde mensen, zoek een locatie ( een boerderij b.v.) en koop de grootste tweedehands molen die je je kunt permiteren.

    Ik ben ook bezig op dit traject met als resultaat een gebruikte molen van 400.000 kwh voor € 50.000.

    Nu nog vergunning vragen,,, en laat dat nou net het moeilijkst zijn.

    Energieke groet van Amrit.

    P.S. veel gemeenten leven nog in het stenen tijdperk en zijn O zo bang voor horizon vervuiling, i.p.v.zich zorgen te maken over echte vervuiling,,, door kolencentrale´s b.v. peter schreef:

    >

    > zijn er mensen die iets weten over de aanbiedingen die jacob

    > huisman op dit moment doet via een mailing. Ik vertrouw het

    > niet in eerste instantie omdat hij spreekt over een

    > elektriciteit prijs van 25 cent terwijl als ik mijn rekening

    > nakijk ik niet verder kom dan 15 cent inclusief de netkosten.

    > Ten tweede wordt er in de mails over een geweldig

    > revolutionaire windmolen gesproken:

    > “”

    > Zoals een zeer Innovatieve Windmolen, waar een beperkt aantal

    > van

    > beschikbaar komt, of een geheel nieuw type Zonneboiler. Stuk

    > voor

    > stuk Innovaties, waarvan u versteld zal staan hoeveel

    > rendement ze

    > opleveren en hoe goedkoop zoiets kan zijn! Dit onder andere

    > in het

    > eerstvolgende nummer van de Free Energy Newsletter, die

    > volgende

    > week uit zal komen!

    > “”

    > waarbij het als een uniek aanbod voorgeschotelt wordt en de

    > molen zou een revolutie zijn zoals ik er al veel meer heb

    > langs zien komen. Naar mijn idee ruikt het naar oplichterij.

    > Hopelijk is er iemand die hier iets meer over weet volgens

    > mij is het belangrijk dat we de duurzame energie sector vrij

    > houden van oplichters.

  • peter

    Gelukkig, ik was al bang dat er weer te veel mensen in zouden trappen.

    Ik heb jacob huisman het stuk van mick sagrillo gestuurd, iemand die al lang bezig is met kleine windmolens. Waarin hij beschrijft dat er tot nu toe geen wonder molens bestaan en zeker geen molen van 90 cm doorsnede die 80% van je elektriciteit behoefte zal dekken (er van uitgegaan dat je wel gemiddeld verbruikt zo'n 3000 kwh per jaar dus).

    zie http://www.wind-works.org/SmallTurbines/An%20Open%20Letter%20to%20Inventors%20by%20Mick%20Sagrillo.pdf

    Het antwoord wat ik kreeg was neem een abonnement op de nieuwsbrief, helemaal duidelijk dus hij wil alleen geld verdienen aan non nieuws.

  • Kees

    Peter en Jashan, bedankt voor jullie bijdrage. Ik vertrouwde het ook niet helemaal en ben blij dat ik dit gevonden hebt. Scheelt weer 99 euro, die ik beter voor echte oplossingen kan gebruiken.

  • Guus

    Niet vertrouwen die gasten. Ze zijn bezig zoveel mogelijk geld binnen te schrapen, maar concrete oplossingen hebben ze niet. Alle informatie die zij geven is gratis op het internet te vinden. Vraag voor de grap maar eens het gratis nulnummer aan. Een ellenlang blad vol gebral en spelfouten, en geen nieuws. En als je op evertjan beverwijk of jacob huisman zoekt met google wordt het al snel duidelijk. Tientallen sites met dezelfde look een gebral. Maar nergens een adres, kvk nummer of BTW nummer.

    Ook installateurs moeten oppassen. Ze paaien je met mooie verhalen over offerte aanvragen die zij voor jou gaan binnen halen. Je mag flink betalen, maar tot een verkoop komt het nooit.

    Kortom, free energy company en global solar company = oplichting

  • Jacob Huisman

    Tsjonge Guus, hoe zou jij toch in het echt heten…? De namen die jij noemt weten alleen insiders. Wees dus een vent en kom met je echte naam voor de dag, net als ik, en zeg er dan ook gelijk even eerlijk bij dat je Zonnepanelen offerte aanvragers TE OVER hebt hebt ontvangen, alleen dat daar helaas geen enkele order uitgekomen is.

    Tja, dan vraag je je af, wie schreeuwt er dan alleen maar en doet niets?

    Jacob Huisman (jawel, met z'n eigen naam, eerlijk en open)

  • a.stokman@chello.nl

    Vorige jaar heb ik een abonnement op de nieuwsbrief van FEC genomen. Ondanks dat ik eigenlijk wel aanvoelde dat het geen zuivere koffie was, was ik toch nieuwsgierig. Na enige tijd ontving ik geen nieuwsbrieven meer. Na een e-mail aan jacob huisman kreeg ik als antwoord dat zij vakantie vierden en de nieuwsbrieven na de vakantie weer verzonden zouden worden. Als compensatie van het niet nakomen van zijn belofte zou hij mijn lidmaatschap gratis met een jaar verlengen. Vervolgens krijg ik aanmaning na aanmaning om vooral niet te vergeten mijn lidmaatschap te verlengen (en nogmaals te betalen). Dus dhr huisman nogmaals geschreven om zijn toezegging (een jaar gratis lid) na te laten komen. Vervolgens kreeg ik een bijzonder kinderachtige reactie waarin staat dat zijn toezegging een “tikfoutje” was en niet van plan was mij op enige wijze tegemoet te komen. inhoudelijk wil hij de discussie niet aan en verweert zich met het argument dat ik negatief ben, terwijl ik alleen wil dat hij zijn afspraken nakomt.. Vervolgens schrijft hij dat HIJ mijn abonnement zal beindigen!!! In de nieuwsbrieven staan naast een hoop bla bla (deed mij denken aan een scriptie zoals een studentje deze zou inleveren voor wat extra studiepuntjes) oud nieuws, en keurige “knip & plak” werkjes van het internet. Ook organiseren ze seminars, waarvoor DIK betaald moet worden. Ook de Amerikaanse verkoop techniekjes, en het schermen met kadootjes komen de laatste tijd steeds meer aan de orde. Mocht u nog niet overtuigt zijn, dan nog een keer in blokletters, uit eerste hand, VERSPIL UW TYD, GELD EN ENERGIE NIET AAN DEZE GELDBELUSTTE GRAAIERS! Deze onsimpatieke instantie zou geen bestaanrecht mogen hebben. DUS WEES GEWAARSCHUWD VOOR DEZE OPLICHTERS!

  • Jack Hage

    beste Jacob,

    Je moet ook een beetje eerlijk blijven, had je heel veel mailtjes gestuurd, ook gevraagd om een gesprek o.a. voor op Putten -het dorp van de toekomst.

    Voorlopig was er geen kontakt mogelijk, en degen die mij belde was na uitpluizen niet van jullie organisatie!

    Maar het kan natuurlijk dat het nu allemaal beter gaat.

    Maar het schrijven wat jullie destijds verzonden was meer van politieke alsmede geldelijke aard dan een technisch verhaal.

    Ik zal me weer eens abboneren op de nieuwbrief.

    Maar er is niets mis met zonneenergie.

    Allen met een hartelijk groet,

    Jack Hage Sr. info@jackhage.nl

    www.uweigenenergie.nl - www.uweigenstroom.nl

  • v Doorn

    Bekent en betrouwbaar layoutje???

    http://www.zonnepanelen-duizenden-euros-voordeliger.com/

    http://www.zonnepanelenadviezen.nl/

  • jan

    L.S.

    Hm ja ik vind het ook allemaal wat futuristisch. Op het ogenblik , juni 2011, heeft hij zonnepanelwn in de aanbiedng die je nergens voor die prijs kunt kopen. Desgevraagd is het allemaal geheel compleet dus met omvormers, bevestigingsmateriaal, kabels enz. Echter mwrk en type woren niet opgegeven. ook niet de rendementen van de panelen.

    Ik durf dus niet echt een set te bestellen. eerst maar eens verder spitten.