Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht goede combinatie

• Piet

Goedemorgen allemaal,

Ik zoek een windmolen die voldoet aan mijn volgende (gewenste) eisen.

1: Windmolen voor vakantie locatie (in dit geval hongarije)

2: Voldoende opwekken om een gemiddeld gezin te ondersteunen

3: Op het terrein staan meerdere huisjes

4: Deze huisjes zullen niet altijd bezet zijn dus graag opslag mogelijkheden.

5: Indien mogelijk: opgewekte energy die over is, doorverkopen.

Extra informatie, perceel waar meerdere huisjes op komen te staan voor vakantie doeleinde, voor mezelf en/of eventueel extra familie of verhuur. Gezien de onzekerheid van het stroomnetwerk in hongarije wil ik dit opvangen.

Omdat ik nog helemaal nieuw ben in deze wereld, kunnen jullie misschien mij al in een richting sturen. Hoeveelheid molens?, kleine of grote?, welk type/ merk het beste in mijn verhaal past etc etc. Gewenst resultaat zoek ik 1 molen die al deze functie's kan waarmaken.

Bij voorbaat al heel erg bedankt.

m.v.g

Piet

• LucasWindEnergy

Beste Piet,

Waarschijnlijk kan ik je hierbij hulp bieden.

ik heb een bedrijf in verticale windturbines. Deze hebben als voordeel dat ze altijd goed in de wind staan waar de wind ook vandaan komt.

Deze windturbines heb ik in verschillende maten :

van 1 meter hoog bij 1,30 doorsnee en een opbrengst van 1.700 kw per jaar

tot 6,20 meter hoog bij 6 meter doorsnee en een opbrengst van 31.000 kw per jaar.

Mast van 5,5 meter wordt meegeleverd maar er zijn ook hogere masten.

je moet rekening houden dan een huishouden op 3.000 kw per jaar draait.

Je zult waarschijnlijk niet de grootste verticale windturbine nodig hebben

Een windturbine van 4,60 meter bij 4 meter hoog met een jaaropbrengst van 14.500 kw zou voldoende zijn.

De prijs ligt op euro 22.000,-

Mocht je meer interesse hebben dan kun je contact opnemen op : info@lucaswindenergy.nl

Succes met het project.

Met vriendelijke groeten,

Luc Froling

LucasWindEnergy