Beste Aderiaan
Het is mijn bedoeling dat iedereen op deze wereld die graag doormidden van een zelfgebouwde windmolen of watermolen zijn eigen energie wil opwekken, daar ook een goede generator bij kan maken!
Ik geef mijn idee inderdaad vrij!!
Iedereen die mijn ontwerp wil gebruiken mag dat doen zo veel hij of zij wil.
FREE ENERGY FOR ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><
Ik heb wel patentrechten van andere dingen in mijn la liggen maar die liggen alleen maar weg te stoffen, ga ik over een tijdje ook op youtube zetten ( open sourge ) heeft alleen niks met energie te maken.
Jaren lang heen en weer rijden en vergaderen voordat iets in productie is heb ik geen meer zin in!8-)
Gewoon op dvd zetten en aan iedereen verkopen is beter.(tu)
Mijn 1e DVD heb ik verkocht aan iemand in Bahrein en de 2e aan iemand in Canada, is toch veel beter dan al dat gelul van die grote bedrijven!!()
De DVD is handig als u hem wil maken voor weinig geld en binnen 1 dag!
Als u de windmolens in de Noordzee er mee uit wil rusten zou ik beter materialen kiezen.
Mijn generatoren bestaan: uit Hout, Polyester, PVC buis, wikkeldraad en Neodymium magneten.
De bouw van mijn generators gaat als volgt: de stator wikkeling is in 1 stuk gewikkeld om een pvc buis in een bepaalde configuratie met de magneten in het anker? Dat draait in die buis.
Als ik een 3 Phase generator maak wikkel ik dus met 3 haspels wikkeldraad te gelijk.
Maar oom een perfecte verdeling te krijgen zodat de magneten continue 100% in actie zijn met het koperdraad maak ik alleen nog maar dubbel gewikkelde 3 Phase generators.
Dit zijn Generator-3 en de Micro generators in mijn film.
Klinkt heel moeilijk maar ik heb ook een manier bedacht dat het heel makkelijk is te maken voor iedereen.
Als u precies wilt weten hoe zou u inderdaad de film moeten bestellen voor 35 dollar
Als u mijn wikkeling wil testen op de TU wil ik dat wel graag zien!
Als u de windmolen in de Noordzee er me uit gaat rusten wil ik graag een rondleiding. lol
Er is een Review over mijn DVD te zien op www.zeropointfuel.com
Mocht u meer vragen hebben kunt u mij ook mailen Brian@energy-creator.com
alvast een Mooi, happy en gezond 2012 toegewenst.-D
Groet,
Brian
www.energy-creator.com