Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

11 KD-rapporten vrijgegeven

• Adriaan Kragten

Bidnetwork heeft zijn website veranderd en daardoor is ook het adres van mijn pagina veranderd. Het nieuwe adres van mijn pagina is:

http://www.bidnetwork.org/en/member/adriaankragten

Ik heb deze verandering aangegrepen om mijn gehele pagina te vernieuwen. Onder de samenvatting van mijn activiteiten staan nu 11 rapporten over allerlei aspecten van kleine windmolens die gratis te downloaden zijn. Daaronder staan acht folders op waarvan één folder met een overzicht van alle openbare KD-rapporten. Alle folders en rapporten zijn in het Engels. Men moet lid worden van Bidnetwork om mijn gehele pagina te kunnen zien. Dit is gratis en geeft geen verplichtingen.

• Adriaan Kragten

Ik zie dat het adres van mijn pagina op de website van Bidnetwork door Startpagina ingekort wordt tot het adres van Bidnetwork. Het volledige adres van mijn pagina is:

http:// gevolgd door www.bidnetwork.org gevolgd door /en/member/adriaankragten

• Adriaan Kragten

Afgelopen week gaf iemand mij door dat de lijst van gratis KD-rapporten wel zichtbaar is op mijn pagina bij Bidnetwork maar dat de rapporten niet geopend kunnen worden, zelfs niet door iemand die lid is van Bidnetwork. Ik heb dit bij Bidnetwork aangekaart en men zei dat dit komt omdat de auteur nog geen Viewing Settings voor Other Documents kan instellen. Men is bezig om dit te veranderen maar ik weet niet wanneer het gereed is en ik kan instellen dat leden van Bidnetwork de gratis KD-rapporten kunnen openen en afdrukken. Todat dit gerealiseerd is kan iemand die een rapport (of folder) wil hebben, mij via Bidnetwork een e-mail sturen met vermelding van het nummer van het gewenste rapport en zijn eigen privé e-mail adres en dan mail ik het hem.

• Adriaan Kragten

Sinds enige weken werkt mijn pagina op de website van Bidnetwork weer zo als het hoort. Iedereen kan nu alle vrijgegeven folders en rapporten lezen ook als men geen lid is van Bidnetwork. Er zijn nu veertien KD-rapporten gratis te kopiëren. Het laatste rapport KD 506, beschrijft een 22-polige PM-generator bedoeld om gekoppeld te worden aan een 3-fasenmotor van een pomp.