Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

teruglevering aan het net info van Essent

  • Joes Huijnen

    Als ik via zonnepanelen energie ga gebruiken en misschien zelfs ga terug leveren aan de energieleverantier veranderd er dan wat

    met de energieheffing. Gelijk, hoger of lager?

    Een gedeelte van een financieel overzicht in een offerte. Klopt dit van de heffingskorting.

    Aantal per jaar Kwh Euro\per Kwh Heffingskorting Opbrengst per jaar

    1855 0.25 379.00 euro 842.75

    Als dit klopt is het voor mij aantrekkelijk. Installatie na 6 a 7 jaar betaald.

    M. vr. gr Joes Huijnen

  • LJ Otte

    Op onze jaarafrekening kunnen wij onze teruglevering van de energie van de zonnepanelen niet terugvinden. Er zijn wel 3 standen opgenomen. De 3e stand is de terugleverstand. En is ook opgenomen door de controleur en telefonisch doorgegeven door ons. Ons klantnummer is: 1000007975. Onze EANcode-871685920000590244. Graag antwoord op deze vraag.

    Met vriendelijke groet

    LJ Otte

  • Hub Beckers

    Ik wil mijn voorschot wijzigen in verband t.b .v teruglevering

  • jh zoet

    ben al enige tijd bezig info te krijgen over salderen en terug lever tarieven.

    blijkt erg moeilijk ze wisten niet eens wat salderen was.

  • jan

    het is beleid bij Essent om mensen die terug willen leveren te frustreren.

    je krijgt altijd te horen dat je de eerste bent die met die vraag komt,

    en ze zetten een stagiair op jouw vraag zodat er zeker geen antwoord komt

    of ze trekken het later weer in.

    ik raad iedereen aan die terug levert om een andere leverancier te zoeken.

    Jan

  • W. v.d.Wouw

    Ik heb zonnepanelen aangeschaft. Ik heb een piek/dal meter .Stel: aan het einde van de periode heb een negatief verbruik op mijn piektarief en een positief verbruik op mijn

    daltarief. Hoe wordt dit dan verrekend? M.v.g. Wil

  • ajlm lambregts

    mijn vraag is dat u het voorschot aan wil passen naar 100 euro per maand want ik heb nu zonnepanelen voor mijn stroom gebruik +overschot van de stroom

  • clemenselsendoorn

    Gaarne enige tekst voorlichting

    met vriendelijke groet