Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

windmolen-particulier- 2,5 Kw continu

  • Jelte

    Beste Tjeerd,

    Ik ben zelf ook aan het rond kijken om een windmolentje aan te schaffen, misschien kun je me dezelfde informatie verschaffen die je Piet hebt gegeven.

    Groet Jelte

  • Tjeerd

    Hallo Jelte,

    Wanneer je mij een mailtje stuurt met telefoon nr, neem ik z.s.m. contact met je op.

  • Jelte

    Beste Tjeerd,

    Ben jij van Friesland wind techniek ?

    Zo ja, dan neem ik zelf contact met je op.

    Groet Jelte

  • Tjeerd

    Hallo Jelte,

    Klopt inderdaad, je kunt ook avonds bellen.

    Mvg,

    Tjeerd

  • Huib

    Hallo Piet,

    Het is inmiddels twee jaar later. Kun je me vertellen hoe het staat met je windmolen ?

    Ik zou zelf namelijk ook graag iets doen met alle wind die langs ons huis waait.

    Ik ben erg benieuwd.

  • b.lamers

    hallo

    ik ben benieuwd wat u mij leveren en voor welke prijs.

  • LucasWindEnergy

    Geachte heer Lamers,

    mocht u interesse hebben in een verticale windturbine dan kan ik u ook van dienst zijn.

    Wij hebben de nieuwste verticale windturbines uit de Verenigde Staten waar ze flinke sprongen hebben gemaakt.

    In ons assortiment hebben wij kleine verticale windturbines 600 W van 1.700 kw per jaar met een afmeting van 1 meter hoog bij 1,30 meter in doorsnee.

    De prijs hiervan is 5.300,– euro.

    De grotere broer van deze windturbine is de 1.2 kw welke 3.100 kw per jaar levert. De hoogte is 2 meter bij 1,78 m. in doorsnee.

    beide gelevert met een mast van 5,5 meter hoog. de prijs van deze windturbine is 6.900,– euro.

    Mocht u interesse hebben dan hoor ik het graag van u, info@lucaswindenergy.nl

  • gerrit

    Hallo ik kwam gisteren een site tegen van energiestar.com daar hebben ze kleine PMG generatoren voor een redelijke prijs.

  • Adriaan Kragten

    Beste Gerrit

    www.energiestar.com geeft geen hit. Ik heb ook geprobeerd www.energystar.com en dat geeft wel een hit maar ik kan er geen PM-generatoren vinden. Zou je het complete internet adres kunnen vermelden?

  • gerrit

    Hallo Adriaan, het moet zijn energistar.com

    Ik ben van plan om iets tussen de 3 en 5kW te maken. Wil je eens kijken bij energistar en mij jou idee daarover mailen.

    Jaren geleden ben ik bezig geweest met een grotere windmolen, maar deze is door andere werkzaamheden nooit afgekomen. De mast, 22m kantelmast staat al wel.